środa, 8 lutego 2012

[R] Virtualio.pl - 14848 darmowych ebooków




Cena: 0.00 zł Mikropłatności: Tak


Znalazłem, pierwszą wirtualną darmową bibliotekę, której nie jestem i nigdy nie będę do końca w stanie przejrzeć (o przeczytaniu już nawet nie wspomnę). Oszałamiająca liczba 14848 darmowych tytułów! Myślałem, że jest w tym jakiś haczyk ale nie ma, wystarczy się zarejestrować i można korzystać z tego wielkiego zbioru. Nie są to złe tytuły, wręcz przeciwnie, zbiory opowiadań, lektury szkolne, poezja, wiersze, sonety, opowiadania, baśnie, bajki, poradniki, teksty starożytnych filozofów i wiele, wiele innych (właściwie, to mógłbym wymieniać w nieskończoność).

Mi najbardziej przypadł do gustu zbiór opowiadań, „31.10 Halloween po polsku” i to będzie moja lektura w najbliższym czasie :)

Link 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz