środa, 8 lutego 2012

[R] ebooki.jelcyn.com



Cena: 0.00 zł Mikropłatności: Nie


Gdy pierwszy raz trafiłem na tą stronę, byłem przekonany, że trafiłem na stronę internetową podobną do mojego, z podobnym celem i założeniami. W końcu autor pisze na swojej stronie: 

„W internecie można spotkać dużo ebooków, w tym serwisie będę prezentował bezpłatne ebooki jak i darmowe fragmenty płatnych ebooków. Życzę miłego czytania” 

Z czasem jednak przekonałem się, że nie jest tak kolorowo jak to autor opisuje. Pełnych, darmowych ebooków jest mało, dominują bezpłatne fragmenty. Strona jest widocznie robiona przez jedną z księgarni, do której linki znajdują się dosłownie wszędzie. Co nie zmienia faktu, że jednak kilka ciekawych pozycji się tam znajduje. Nie jest wymagana żadna rejestracja.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz