środa, 11 stycznia 2012

Facebook, Google+, Twitter i konkurs z nagrodą – Half-Life 2: episode one.


Można zauważyć, że dodałem przyciski Google+, Facebooka i Twittera, miło by było gdybyście mnie wsparli drobnym kliknięciem. Chciałem też założyć fanpage ale miałem wiele problemów, które skutecznie odstraszyły mnie od tego pomysłu (przynajmniej na jakiś czas). 
Chcę też przeprosić tych którzy mają rss ustawiony na mój blog, ustawianie i poprawianie tych przycisków za każdym razem uruchamiało powiadomienie, co musiało trochę denerwować :)

Konkurs robię głównie przez to, że brakuje mi inwencji oraz zdolności :) Jakie są warunki uczestnictwa?


      1. Należy kliknąć lubię to i/lub dać plusa i/lub ćwierknąć (sprawdzę! :)).
            2.Wymyślić nazwę i/lub logo, nie trzeba robić obydwu rzeczy na raz. Można skorzystać z obecnej nazwy i stworzyć logo lub wymyślić coś własnego.

Zgłoszenia należy wysyłać na FilipChG@gmail.com. Warto próbować, jeżeli żadna praca mi się nie spodoba, rozlosuje nagrodę spośród nadesłanych zgłoszeń (poinformuje o tym postem, ludzie nadsyłający logo będą mieli większą szansę na wygraną losowania niż ci co wysłali tylko nazwę). Zastrzegam sobie prawo do dyskwalifikacji uczestnika jeżeli praca będzie plagiatem lub będzie prezentować żenująco niski poziom (będzie zrobiona tylko po to aby być na liście losowania). Nagrodą główną jest paczka:

Holiday Sale 2011 Gift: Half-Life 2: Episode One, w skład którego wchodzą:  Half-Life 2: Deathmatch, Half-Life 2: Lost Coast, Half-Life Deathmatch: Source, Half-Life 2: Episode One.
(aby otrzymać nagrodę należy posiadać bezpłatne konto, w serwisie Steam http://store.steampowered.com/)

Adresy e-mail nie zostaną wykorzystane do żadnych celów, za wyjątkiem wysłania informacji o zwycięstwie, po zakończeniu konkursu znikną z mojej skrzynki. Prace można wysyłać do 10 lutego 2012 roku, w razie jakichkolwiek zmian terminu lub dodania dodatkowej nagrody poinformuję na blogu.

1 komentarz: