Cena: 0.00 zł Mikropłatności: tak.
KAG, jest doskonałym przykładem, że grafika ma bardzo znikomy wpływ na grywalność! Muzyka może i nie zachwyca ale same dźwięki nie są najgorsze, a grafika… czy ona w tym przypadku jest ważna? Mimo tego, to sama gra potrafi wciągnąć na długie godziny sieciowej rozgrywki. Jest ona wciąż rozwijana i co najważniejsze darmowa.
Sama rozgrywka polega na obronie flagi swojego zespołu i zdobyciu flagi przeciwnika, ewentualnie zabiciu wszystkich przeciwników gdy skończy się limit odrodzeń (jeżeli jest on włączony). Dużą rolę w tym odgrywają 3 różne klasy postaci:
Budowniczy (Bulider) - potrafi budować mury, pułapki i drabiny, kopać tunele, stawiać warsztaty i
katapulty oraz zbiera minerały. Odgrywa bardzo ważną rolę w zespole, niestety zadaje on małe obrażenia.
Rycerz (Knight) - walczy (dziwne nie?) i to jego najważniejsze zadanie, potrafi zapewnić ochronę przed ostrzałem dla siebie i innych jednostek za pomocą tarczy. Tarcza daje mu też inną ważną umiejętność, szybowanie. Ciężka zbroja i tarcza czyni jednak z niego bardzo powolną jednostkę.
Łucznik (Archer) – ostrzał z murów potrafi uratować tyłek nie jednego rycerza, potrafi wspinać się po drzewach i zbudować sobie drabinę z strzał.
W grze walka może toczyć się na powierzchni, pod ziemią, w zamkach i na umocnieniach budowanych przez samych graczy. Wystrzelenie się z katapulty czy wykopanie tunelu pod umocnieniami to tylko dwa z wielu sposobów na przedostanie się za linie obrony przeciwnika. W grze zaimplementowana jest też jako taka fizyka, dzięki której spadające elementy fortyfikacji mogą nawet zabić.
Oprócz rozgrywki sieciowej mamy też dostęp do singleplayera w którym możemy podszkolić swoje umiejętności walki, albo bez przeszkód budować.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz